Elkészült a honlapod, amire büszke vagy, valószínűleg joggal. Hiszen rengeteg energiát és munkát fektettél abba, hogy a lehető legtökéletesebb legyen, éppen olyan, mint amilyennek megálmodtad. Talán még jobb is lett, mint amit reméltél, ha megfogadtál néhány weblapfejlesztési és programozási tanácsot olyanoktól, akik tudják, hogy miről beszélnek. Most már csak egyetlen feladatod van – megismertetni magad, a terméked vagy szolgáltatásod a lehetséges célközönségeddel, mert amíg semmit nem adtál el, addig a portálod csak egy szép kirakat, semmi több. Használhatod erre többek között a SEO-t és a Google Ads hirdetéseit is!
Az üzlet nem indul be magától, még akkor sem, ha úgy tűnik, hogy mások esetében ez így működött. Persze, kivételek mindig akadnak, akik viszonylag gyorsan és kis erőfeszítéssel érnek el sikereket, de hidd el, hogy nem ez a jellemző. A legtöbb embernek igenis keményen meg kell dolgoznia azért, hogy megismerjék - és hogy ő is megismerje a célközönségét (erre legalkalmasabbak a Google Analytics látogatói statisztikái). El kell érned, megbízzanak benned, és ezáltal olyan vevőkört építs ki, amiben a növekedés lehetősége is benne van. Hogy ez megtörténjen, nem ülhetsz a babérjaidon, és nem várhatsz a sült galambra, mert senki nem fogja ezt a munkát elvégezni helyetted.
Hosszú évek tapasztalatával, és sok-sok internetes kampánnyal a hátunk mögött mondjuk, hogy a fenti két eszköz nem csak hasznos, de költséghatékony is. A keresőoptimalizálással elérhető, hogy a honlapod minél előkelőbb helyre kerüljön a webes keresők találati listáján. Ennek fontosságát nem kell részletezni, hiszen a képlet egyértelmű: aki elöl van, az több látogatóra számíthat.
A jó keresőmarketinggel pedig egy szerényebb büdzséből is jól megcélozhatod a potenciális közönségedet, és elérheted azokat, akik érdeklődhetnek a terméked, szolgáltatásod iránt.
Nagyobb forgalmat nem hagyományos, kreatív módszerekkel is generálhatsz. Szervezhetsz akciókat, írhatsz vendégposztokat hasonló tematikájú blogokba, használhatod a fénykorát élő Youtube-hirdetéseket vagy előállíthatsz igazán egyedi tartalmakat - tartalom-optimalizálás céljából. A lényeg, hogy minél több helyen vagy jelen, annál többen ismernek...