Mobile First: Jelenleg ez a trend határozza meg a sikeres dizájnt a mobil korszakában. Legyen szó reszponzív dizájnról, mobil applikáció tervezésről vagy saját mobil oldalról: mindegyikre megvan a megfelelő megközelítésünk.

App Design & Mobil Webdesign

A “mobile first” megközelítést alkalmazzuk munkánk során, és legtöbb esetben ez alapján tervezzük meg weboldalad, applikációd vagy szoftvered. A mobil eszközök a legtöbb iparághoz illeszkednek és a látogatók legalább 50%-a használja őket. Ezért fontos, hogy a mobil dizájnt ne visszamenőlegesen hozzuk létre - adaptálva az asztali nézet kialakítását -, hanem a kezdetektől építsük be a teljes grafikai koncepciót. Kifinomult mobil vagy applikáció design terveket igen könnyű bővíteni a kijelző mérettől függően. A fordított megközelítés sokkal bonyolultabb és lényegesen rosszabb eredményekkel szolgálhat mind a UX terén, mind a Google Kereső találatainál.

Mobil SEO

A mobil felület grafikai tervezésének fontos része a SEO. A Google botja most már teljesen “mobilra váltott”. Ez azt jelenti, hogy az oldalad a mobil eszközökön való megjelenés alapján is értékeli. Ha design probléma merül fel mobil nézet esetén, vagy az oldalad nem felel meg a mobil rangsorolási faktoroknak, nemcsak a mobilos találatoknál kerülsz hátrányba, de az asztali verzió rangsorolása esetében is.
Örömmel segítünk neked, hogy minden fontos SEO tényezőt megismerhess egy oldaladra vonatkozó részletes SEO-elemzéssel, ezáltal emelve rangsorban kapott helyed nemcsak mobilon, de asztali nézetben is. A “mobil first” valós kérdésként van jelen a SEO szektorban, éppen ezért szükséges, hogy átvizsgáld és optimalizáld oldalad.

Reszponzív Design vagy Mobil weboldal?

Alapvetően mindkét változat működőképes, azonban az utóbbi időben a reszponzív dizájn vált normává a fejlesztésben. Néhány esetben - bizonyos tényezők miatt - a mobil weboldalak szükségesek, illetve előnyösek lehetnek.
Örömmel segítünk neked felmérni a körülményeket és kiválasztani az adott helyzetre a legjobb megoldást. Nemcsak a grafikus végeredményekre fordítunk figyelmet, de ennek más területekre kifejtett hatására is: mint például a kompatibilitás, a Google szemszögéből való láthatóság és a konverziós arány.

Ingyenes konzultáció