Kérj tőlünk ajánlatot

Intro

Az ajánlatkérés ingyenes, nem jár semmilyen kötelezettséggel. 
Mire számíthatsz a form kitöltése után?
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot és egy időpontot egyeztetünk veled egy személyes vagy online találkozóra, hogy részletesen megbeszéljük az ajánlatkérés tárgyát. A meeting után tudjuk elkészíteni ajánlatunkat amit a megbeszélést követő 5 munkanapon belül elkészítünk és megküldünk.

Bal
Kozep
Jobb
Outro

24 ÓRÁN BELÜL FELVESSZÜK VELED A KAPCSOLATOT!*

*munkanapokon

Kérj tőlünk ajánlatot

Hogyan működik a Display kampány?

Hogyan működik a Display kampány?


Az online marketingben stratégiák, csatornák és eszközök garmadáját használjuk. A webfejlesztés születését és elterjedését követő években az online reklámozás nagyrészt az olyan technikákra korlátozódott, mint például a bannerek megjelenítése, mára ez azonban már a múlté. A felhasználók a hagyományos típusú reklámokat már észre sem veszik – ezt a jelenséget bannervakságként ismerjük. Az agy egyszerűen lényegtelen információként értékeli a reklámot, átugorja. Ha tehát reklámcélú tartalommal akarunk bevételt generálni, igen ügyesnek kell lennünk. Erre pedig a Google Display Hálózata elképesztően jó lehetőségeket biztosít.

Aki aktívan érdeklődik a technológia iránt, tudhatja, hogy a Google messze nem csak az online keresésekkel foglalkozik. Mára mesterséges intelligenciát fejlesztenek, önvezető autóik az utakat járják, számtalan különféle projektet futtatnak, amelyek egy része meghatározó szerepet játszhat majd a jövőnk alakulásában.

Mindehhez elképesztő mennyiségű pénzre van szükség, abban viszont nincs hiány – mostanra a 60 milliárd dollárt is bőven meghaladta már éves bevételük. E bevétel 90-95 százalékát pedig évről évre reklámozásból, például Google Ads keresőmarketingből szerzik. Az pedig nem véletlen, hogy ennyien megbíznak a Google rendszerében – az ugyanis nagyon is képes elképesztő eredményeket szolgáltatni. Feltéve, hogy megfelelően használjuk.

Mire képes a GDN?

A marketing egyik legfontosabb eleme a célzás. Ehhez természetesen pontosan meg kell határoznunk a célközönségünket. Meg kell tudnunk kik ők és mit csinálnak, hogyan használják a netet. Milyen keresőszavakat írnak a Google-be, ha vásárolni akarnak, milyen oldalakat látogatnak meg. Komoly elemzést kell végeznünk, demográfiai adatokat és a Google Analytics grafikonjait böngésznünk – ha azonban végzünk, rendelkezni fogunk egy rakás olyan adattal, amelyek lehetővé teszik, hogy a lehető legpontosabban megcélozzuk azokat az embereket, akik igényt tarthatnak a szolgáltatásunkra.

Hogy milyen eléréssel bír a hálózat? Ahogyan azt a Google-től megszokhattuk, gyakorlatilag minden egyes internetezőt elérhetünk, ha akarunk (és ha bírja a marketingbüdzsé...). A 2013-as adatok alapján az internetet használók 90% százalékát képes így vagy úgy elérni a Display Hálózat több mint kétmillió tartalomszolgáltató oldalon és mobilapplikáción keresztül. A Google hálózatában megjelenített hirdetések átkattintási aránya 3,16%, de az első pozícióba kerülőknél akár 7%-ot is elérhetünk, ami kivételesen jónak számít.

A reszponzív mobiltelefonos felhasználóknál is igen jó eredményeket érnek el – ez annak is köszönhető, hogy a Google aktívan igyekszik hirdetői körében megismertetni a koncepciót, amelyet mikromomentumoknak nevezett el. Ennek lényege, hogy a mobilról internetezők esetében a hagyományos vásárlási út szétesett, rengeteg apró pillanatra, mint amikor például a liftben keresünk boltot, iratainkra várva tervezünk nyaralást vagy ebéd közben nézegetünk autókat.

 

Címkék:

  • UI/UX,
  • display kampány,
  • DIY,
  • SEO

10 hozzászólás
Összes mutatása