A Google Ads / AdWords Ügynökséged
Mi az első lépésektől támogatunk, hogy fenntartható fejlődést érj el. Kerüld el a folytonos újjáépítéseket, az elszaladó költségeket és a rangsorolási visszaesést! A stratégiai gondolkodás a legfontosabb, így az alapoktól kezdve egy jól kikövezett úton halad kampányod. Szükséges figyelembe venni, hogy a termékkel milyen célközönséget tudunk elérni, és milyen csatornákon tudjuk megszólítani őket. Ami nagyon fontos: a marketing területén is elmondható, hogy nem elég egy lábon állni. Mit jelent ez? Érdemes egy komplex tervet összeállítani és összehangolni a különböző platformokon való megjelenésed. Mindezt nem kell egyedül végiggondolnod, hiszen számos segítséget tudunk adni neked a mérlegelésben, illetve segítünk a professzionális kivitelezésben.
Quality Score - A Google Ads optimizálás alfája és omegája
Google Ads-re váltani hihetetlenül egyszerű. A kampány költsége gyakran meghalaldja a kampány által hozzáadott értéket. Hogy lehetséges felvenni a versenyt más jövedelmező hirdetésekkel? Hogyan sikerül ez másoknak? Egy rossz minőségi mutató megnöveli a kattintásokra költött összeget, valamint lejjebb nyomja az AdWords rangsorban elfoglalt helyed és rontja fiók egészének teljesítményét. Rengeteg európai Google Ads ügynökség az ajánlattételre és a technikai szempontokra fordítanak hangsúlyt, figyelmen kívül hagyva a hirdetések tökéletesítését.
Az európai piacon egyedülálló megközelítéssel rendelkezünk, mivel különös figyelmet fordítunk a kulcsszavak és hirdetések egymásra gyakorlolt kölcsönhatására. Gyakran előforduló hiba, hogy egy hirdetési csoporthoz túl sok kulcsszó van hozzárendelve. Ez általában azt eredményezi, hogy a hirdetés nem illeszkedik tökéletesen a keresési kifejezésekhez, ami ezáltal csökkenti a minőségi mutató értékét és az átkattintási arányt. Így az ajánlataidat egyre magasabbra kell emelni kevesebb és kevésbbé hozzáértő látogató bevonzásához.
Javítsd az átkattintási arányod
Amikor felmérjük a fiókodban levő potenciált, az átkattintási arány az egyik legfontosabb tényező amit megvizsgálunk. Az alacsony CTR (vagy átkattintási arány) gyenge minőségi mutatóhoz és alacsony megjelenési arányhoz vezet a keresőben. A rossz minőségi mutató miatt növelned kell a költésedet, hogy elérhesd a kívánt eredményt. A rossz átkattintási arány gyakran a túl általános kulcsszavak alkalmazásából fakad, esetleg az egyes hirdetéscsoportokhoz felvett túl sok vagy nem megfelelő kulcsszóból, vagy az egyáltalán nem vonzó hirdetések megjelenítéséből. Ha már hirdetsz a Google Ads felületen, vagy egy ügynökség már kezeli a fiókod, célszerű adott időközönként ellenőrizni ezt a mutatót a legfontosabb kulcsszavak esetében.
Általános kulcsszóegyezés: Az esetek 90%-ában kerülendő
Kulcsszót általános egyezéssel célozni az esetek 90%-ában hibás döntés. Így a kulcsszavak szelekcióját a Google algoritmusára bízod. Akár egy ügynökségről van szó, akár saját magad állítasz össze kulcsszavakat, az olyan kulcsszóegyezések, mint az általános, az általánosegyezés-módosító és a kifejezésegyezés csábítónak tűnnek. Látszólag rengeteg időt spórolhatunk meg azáltal, hogy nem kell komoly kutatásba fogni egyedi kulcsszavak után. Azonban az idő megtakarítása legtöbb esetben nem áll semmilyen pozitív kapcsolatban a többletköltségekkel, amelyek ilyenkor jelentkeznek. Ha egy SEA ügynökséget bízol meg, győződj meg róla, hogy alkalmazza a szükséges kulcsszóegyezési alapelveket és praktikákat. Egy jól működő Google Ads fiók intenzíven használja a pontos kulcsszóegyezést és kevéssé vagy egyáltalán nem használ általános egyezésű kulcsszavakat. Ha elégedetlen vagy a fiókod teljesítményével, javasoljuk, hogy tekintsd át a használt kulcsszóegyezési típusokat.
Egykulcsszavas Hirdetési Csoportok
Az SEA optimalizálás szent grálja és a jelenlegi trend az úgynevezett “egykulcsszavas csoportok” használata. Ezekben a csoportokban csupán egy szó szerepel egyszerre, tökéletesen illeszkedve a hirdetéshez. Az így elérhető CTR alapos odafigyeléssel elképesztően nagy arányt érhet el. Ennek megfelelően a CPC összege alacsonyabb lehet és a minőségi mutató értéke jelentősen javítható. A fiók ellenőrzése is sokkal pontosabb, mint más struktúráknál. Minden elköltött fillért ellenőrizni tudsz és többé nincs szükség arra, hogy vakon támaszkodj az ügynökségedre vagy a Google algoritmusára. Keress meg minket és tárjuk fel együtt céged növekedésének potenciális lehetőségeit.