Kérj tőlünk ajánlatot

Intro

Az ajánlatkérés ingyenes, nem jár semmilyen kötelezettséggel. 
Mire számíthatsz a form kitöltése után?
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot és egy időpontot egyeztetünk veled egy személyes vagy online találkozóra, hogy részletesen megbeszéljük az ajánlatkérés tárgyát. A meeting után tudjuk elkészíteni ajánlatunkat amit a megbeszélést követő 5 munkanapon belül elkészítünk és megküldünk.

Bal
Kozep
Jobb
Outro

24 ÓRÁN BELÜL FELVESSZÜK VELED A KAPCSOLATOT!*

*munkanapokon

Kérj tőlünk ajánlatot

Profitálj szakértelmünkből már az első percben. Szívesen kiértékeljük jelenlegi Google Ads-fiókod működését, valamint javaslatokat teszünk a teljesítmény javítására, melyekkel már szinte azonnal költséget takaríthatsz meg. Egyedülálló megközelítésünket és többéves tapasztalatunkkal segítünk sikereid elérése érdekében. Bízd ránk kampányod felépítését vagy újragondolását és mi segítünk, hogy az hatékonnyá és megtérülővé váljon számodra a lehető legrövidebb időn belül.

A Google Ads / AdWords Ügynökséged

Mi az első lépésektől támogatunk, hogy fenntartható fejlődést érj el. Kerüld el a folytonos újjáépítéseket, az elszaladó költségeket és a rangsorolási visszaesést! A stratégiai gondolkodás a legfontosabb, így az alapoktól kezdve egy jól kikövezett úton halad kampányod. Szükséges figyelembe venni, hogy a termékkel milyen célközönséget tudunk elérni, és milyen csatornákon tudjuk megszólítani őket. Ami nagyon fontos: a marketing területén is elmondható, hogy nem elég egy lábon állni. Mit jelent ez? Érdemes egy komplex tervet összeállítani és összehangolni a különböző platformokon való megjelenésed. Mindezt nem kell egyedül végiggondolnod, hiszen számos segítséget tudunk adni neked a mérlegelésben, illetve segítünk a professzionális kivitelezésben.

Quality Score - A Google Ads optimizálás alfája és omegája

Google Ads-re váltani hihetetlenül egyszerű. A kampány költsége gyakran meghalaldja a kampány által hozzáadott értéket. Hogy lehetséges felvenni a versenyt más jövedelmező hirdetésekkel? Hogyan sikerül ez másoknak? Egy rossz minőségi mutató megnöveli a kattintásokra költött összeget, valamint lejjebb nyomja az AdWords rangsorban elfoglalt helyed és rontja fiók egészének teljesítményét. Rengeteg európai Google Ads ügynökség az ajánlattételre és a technikai szempontokra fordítanak hangsúlyt, figyelmen kívül hagyva a hirdetések tökéletesítését.

Az európai piacon egyedülálló megközelítéssel rendelkezünk, mivel különös figyelmet fordítunk a kulcsszavak és hirdetések egymásra gyakorlolt kölcsönhatására. Gyakran előforduló hiba, hogy egy hirdetési csoporthoz túl sok kulcsszó van hozzárendelve. Ez általában azt eredményezi, hogy a hirdetés nem illeszkedik tökéletesen a keresési kifejezésekhez, ami ezáltal csökkenti a minőségi mutató értékét és az átkattintási arányt. Így az ajánlataidat egyre magasabbra kell emelni kevesebb és kevésbbé hozzáértő látogató bevonzásához.

Javítsd az átkattintási arányod

Amikor felmérjük a fiókodban levő potenciált, az átkattintási arány az egyik legfontosabb tényező amit megvizsgálunk. Az alacsony CTR (vagy átkattintási arány) gyenge minőségi mutatóhoz és alacsony megjelenési arányhoz vezet a keresőben. A rossz minőségi mutató miatt növelned kell a költésedet, hogy elérhesd a kívánt eredményt. A rossz átkattintási arány gyakran a túl általános kulcsszavak alkalmazásából fakad, esetleg az egyes hirdetéscsoportokhoz felvett túl sok vagy nem megfelelő kulcsszóból, vagy az egyáltalán nem vonzó hirdetések megjelenítéséből. Ha már hirdetsz a Google Ads felületen, vagy egy ügynökség már kezeli a fiókod, célszerű adott időközönként ellenőrizni ezt a mutatót a legfontosabb kulcsszavak esetében.

Általános kulcsszóegyezés: Az esetek 90%-ában kerülendő

Kulcsszót általános egyezéssel célozni az esetek 90%-ában hibás döntés. Így a kulcsszavak szelekcióját a Google algoritmusára bízod. Akár egy ügynökségről van szó, akár saját magad állítasz össze kulcsszavakat, az olyan kulcsszóegyezések, mint az általános, az általánosegyezés-módosító és a kifejezésegyezés csábítónak tűnnek. Látszólag rengeteg időt spórolhatunk meg azáltal, hogy nem kell komoly kutatásba fogni egyedi kulcsszavak után. Azonban az idő megtakarítása legtöbb esetben nem áll semmilyen pozitív kapcsolatban a többletköltségekkel, amelyek ilyenkor jelentkeznek. Ha egy SEA ügynökséget bízol meg, győződj meg róla, hogy alkalmazza a szükséges kulcsszóegyezési alapelveket és praktikákat. Egy jól működő Google Ads fiók intenzíven használja a pontos kulcsszóegyezést és kevéssé vagy egyáltalán nem használ általános egyezésű kulcsszavakat. Ha elégedetlen vagy a fiókod teljesítményével, javasoljuk, hogy tekintsd át a használt kulcsszóegyezési típusokat.

Egykulcsszavas Hirdetési Csoportok

Az SEA optimalizálás szent grálja és a jelenlegi trend az úgynevezett “egykulcsszavas csoportok” használata. Ezekben a csoportokban csupán egy szó szerepel egyszerre, tökéletesen illeszkedve a hirdetéshez. Az így elérhető CTR alapos odafigyeléssel elképesztően nagy arányt érhet el. Ennek megfelelően a CPC összege alacsonyabb lehet és a minőségi mutató értéke jelentősen javítható. A fiók ellenőrzése is sokkal pontosabb, mint más struktúráknál. Minden elköltött fillért ellenőrizni tudsz és többé nincs szükség arra, hogy vakon támaszkodj az ügynökségedre vagy a Google algoritmusára. Keress meg minket és tárjuk fel együtt céged növekedésének potenciális lehetőségeit.

Ingyenes konzultáció