Kérj tőlünk ajánlatot

Intro

Az ajánlatkérés ingyenes, nem jár semmilyen kötelezettséggel. 
Mire számíthatsz a form kitöltése után?
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot és egy időpontot egyeztetünk veled egy személyes vagy online találkozóra, hogy részletesen megbeszéljük az ajánlatkérés tárgyát. A meeting után tudjuk elkészíteni ajánlatunkat amit a megbeszélést követő 5 munkanapon belül elkészítünk és megküldünk.

Bal
Kozep
Jobb
Outro

24 ÓRÁN BELÜL FELVESSZÜK VELED A KAPCSOLATOT!*

*munkanapokon

Kérj tőlünk ajánlatot

Online marketingstratégia? Így rakd le az alapokat!

Online marketingstratégia? Így rakd le az alapokat!

Az online marketing egy vállalkozás számára ma már olyan, mint egy falat kenyér. Egyetlen sikeres cég sem létezhet nélküle, így nem csoda, hogy egyre többen ébredek rá a jelentőségére. Sokan akadnak azonban, akik nem tudják, hogyan is kezdjék el felépíteni hatékony online jelenlétüket.

A különböző platformokon való jelenlét önmagában még nem elég. A jó online marketing ugyanis komoly tervezést igényel. Ellenkező esetben az eredmény olyan lesz, mintha kardunkkal csak a levegőben hadonásznánk a csatába indulva.

Ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, melyek egy jól működő online marketingkampány alapjai, és hogyan kezdhetsz el magabiztosan építkezni ezekre!

Célok nélkül nem érdemes elindulni

Egy kampány legfontosabb alappillérét a tisztán látható célkitűzsek jelentik. Célok nélkül ugyanis lehetetlen komoly eredményeket elérni. Éppen ezért az eszközök meghatározása előtt rendkívül fontos, hogy átgondold azt, miért is szeretnél belekezdeni egy online marketingkampány felépítésébe.

A célok meghatározásában több módszer is segítségedre lehet. Például az úgynevezett SMART módszer. A SMART egy betűszó, melynek minden egyes betűje egy olyan tulajdonságot takar, amire szükséged lesz a reális és elérhető célok meghatározása során. 

S, mint specific, azaz konkrét. M, mint measurable, azaz mérhető. A, mint achievable, azaz reális keretek közt elérhető. R, mint relevant, azaz megvalósítható. Végül pedig T, mint time-boxed, azaz reális időn belül elérhető. 

Ezek a tulajdonságok segítenek abban, hogy tisztán láthasd azt, hogyan is segíthet egy újonnan indult kampány gatyába rázni a cégedet, és hogy hatékonyan indulhass el a sikerekig vezető, hosszú és rögös úton.

Az értékajánlat a márka lelke

Míg egy évtizeddel korábban újdonságnak számított az, hogy egy cég aktívan jelen van az online világban, addig ez mára általános dologgá vált. Éppen ezért fontos, hogy ki kel tűnnöd a tömegből. Ahhoz pedig, hogy ez sikerüljön, értéket kell kínálnod a célközönséged számára. És persze nem akármilyet: olyat, amilyet csak te tudsz nyújtani a piacon!

Éppen ezért fontos, hogy stratégiád középpontjában egy erős értékajánlat álljon. Ennek megfogalmazása nem egyszerű feladat, azonban, ha jól ismered a célközönség igényeit és tisztában vagy azzal, mit kínálnak a versenytársaid, egész biztos, hogy az egyedi értékajánlat megalkotása sem jelent majd gondot.

Bízd a kivitelezést a profikra

Rengeteg vállalkozás gondolja úgy, hogy egyedül is megbirkózik az online marketingstratégia felépítésével, a kampányok kivitelezésével és lebonyolításával. Ez szép elképzelés, azonban, ha azt szeretnéd, hogy marketinged valóban működhessen, jobb, ha a profikra bízod a dolgot. És hogy miért?

Amit netezőként látsz egy kampányból, az csupán a jéghegy csúcsa. Már egy Facebook posztban vagy egy Google hirdetésben is rengeteg munka van, a megfelelő targetálástól kezdve a szövegezésen át egészen az ideális időzítésig. A kreatív ötletekről már nem is beszélve. Ha pedig mindezt egyedül szeretnéd csinálni, abban az esetben a legfontosabb dologra nem tudsz majd koncentrálni: a vállalkozásod építésére.

Éppen ezért “cipőt a cipőboltból”, marketingstratégiát pedig a profi marketingesektől! Ha csapatként dolgoztok együtt, sokkal sikeresebb lesz a munka, és egész biztos, hogy a nagyobb volumenű befektetések is jóval hamarabb hozzák majd meg az eredményüket abban az esetben, ha összedolgozol egy SEO specialistával vagy egy igazi social media guruval!
 

Címkék:

  • SEO,
  • Google Ads,
  • Marketing,
  • Marketingstratégia,
  • Online marketing,
  • SMART

0 hozzászólás
Összes mutatása

További olvasásra ajánljuk