Kérj tőlünk ajánlatot

Intro

Az ajánlatkérés ingyenes, nem jár semmilyen kötelezettséggel. 
Mire számíthatsz a form kitöltése után?
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot és egy időpontot egyeztetünk veled egy személyes vagy online találkozóra, hogy részletesen megbeszéljük az ajánlatkérés tárgyát. A meeting után tudjuk elkészíteni ajánlatunkat amit a megbeszélést követő 5 munkanapon belül elkészítünk és megküldünk.

Bal
Kozep
Jobb
Outro

24 ÓRÁN BELÜL FELVESSZÜK VELED A KAPCSOLATOT!*

*munkanapokon

Kérj tőlünk ajánlatot

A tökéletes webshop főoldal 3 titka

A tökéletes webshop főoldal 3 titka

A főoldal egy webáruház legfontosabb eleme. Azt is mondhatnánk, hogy a lelke, elvégre ez az a hely ahová a látogatók többsége érkezik, ebből adódóan pedig itt érik őket a honlappal kapcsolatos, első impulzusok is. A meggondolatlan felépítés vagy az elavult megjelenés pedig azonnal elriaszthatja a látogatókat. Éppen ezért a logikus és áttekinthető megjelenés alapvető követelmény.

Ebben a cikkben megmutatjuk azt, hogy hogyan épül fel egy olyan webáruház kezdőlap, amely felhasználó- és keresőbarát is egyben, és megnézzük azt, melyek azok az elemek, amelyek beépítése a tervezés során elengedhetetlen. 

Átlátható kínálat és kiemelt ajánlatok

Egy webáruház főoldala nem más, mint egy online kirakat. A célja, hogy átláthatóan és a potenciális vevők számára csábító módon mutassuk meg kínálatunkat a virtuális térben. Ennek tükrében nem meglepő, hogy minden sikeres online üzlet főoldala tartalmaz kiemelt ajánlatokat, akciókat és/vagy megmutatja a látogatóknak a legnépszerűbb termékeket.

Ennek oka, hogy a látványos ajánlatok kattintása késztetik a látogatókat. Ez persze nem azt jelenti, hogy mindenkiből azonnal vásárlót faragnak, ellenben arra ösztönzik az embereket, hogy több időt töltsenek az oldalon, tovább böngésszenek a számukra ideális ajánlatok után. 

Érdemes tehát kihasználnod a lehetőséget és webshopod főoldalát virtuális kirakattá alakítanod. Mindezt persze olyan átlátható és ízléses módon, hogy az ne legyen zavaró az oldalra tévedő érdeklődők és első vásárlók számára sem.

Erősítsd a bizalmat vásárlói véleményekkel.

Habár az online vásárlás mára bevett dolognak számít, sokan mégis tartanak attól, hogy beleszaladnak egy átverésbe. Éppen ezért az emberek többsége kizárólag olyan üzletektől vásárol a neten keresztül, amelyekről biztosan tudja, hogy megbízhat bennük.

Ez igazolják azok a statisztikák is, melyek szerint a vásárlók 92 százaléka olvassa el az adott termékről vagy szolgáltatásról szóló vásárlói véleményeket, mielőtt rányomna a vásárlás gombra, 72 százalékuk döntését pedig egy pozitív vélemény képes lehet nagyban befolyásolni.

Ez azt jelenti, hogy ha a potenciális ügyfelek már a főoldalon pozitív véleményekkel találkoznak, jóval nagyobb az esélye annak, hogy bizalommal viseltetnek webshopod iránt. Néhány testimonial szerepeltetése tehát segíthet abban, hogy a bizonytalan látogatókat is meggyőzd, és nagyobb eséllyel váljanak egyszerű bámészkodóból aktív vásárlóvá, feliratkozóvá és visszatérő, potenciális ügyféllé.

Mutasd meg, hogy többet kínálsz a versenytársaidnál

Sok webshop-tulajdonos gondolja úgy, hogy a széles termékkínálat és néhány megnyerő ajánlat már elég ahhoz, hogy kiemelkedjen a versenytársak tengeréből. Ez azonban önmagában még nem ér sokat abban az esetben, ha nem tudod 1-2 frappáns mondatban megfogalmazni az értékajánlatodat, amivel a leginkább szkeptikus látogatót is képes lehetsz meggyőzni.

Az értékajánlat, másnéven az USP (Uniques Selling Proposition) célja, hogy megmutassa a potenciális vásárlóidnak azt, miért vagy különleges. Miért érdemes téged választaniuk. Egy bizonyos termék csak nálad elérhető az egész országban? Vagy te szállítod ki a leggyorsabban a megrendeléseket? Légy büszke ezekre a dolgokra, és mutasd meg online üzleted főoldalán is, hogy mivel tudsz többet a konkurens cégeknél!

Nem kell többre gondolnod, mint 1-2 frappáns mondat. Ez nem tűnik soknak, azonban mégis meghatározó lehet, hiszen sokakat talán épp a jó USP fog meggyőzni arról, hogy a konkurencia tengerében téged válasszanak. Még abban az estben is, ha magasabb áron dolgozol, mint bizonyos versenytársaid.
 

Címkék:

  • Webshop,
  • Online vásárlás,
  • USP

0 hozzászólás
Összes mutatása

További olvasásra ajánljuk