Kérj tőlünk ajánlatot

Intro

Az ajánlatkérés ingyenes, nem jár semmilyen kötelezettséggel. 
Mire számíthatsz a form kitöltése után?
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot és egy időpontot egyeztetünk veled egy személyes vagy online találkozóra, hogy részletesen megbeszéljük az ajánlatkérés tárgyát. A meeting után tudjuk elkészíteni ajánlatunkat amit a megbeszélést követő 5 munkanapon belül elkészítünk és megküldünk.

Bal
Kozep
Jobb
Outro

24 ÓRÁN BELÜL FELVESSZÜK VELED A KAPCSOLATOT!*

*munkanapokon

Kérj tőlünk ajánlatot
SEO

A keresőoptimalizálás fontosabb, mint korábban valaha. Megmutatjuk, miért!

A keresőoptimalizálás fontosabb, mint korábban valaha. Megmutatjuk, miért!

Napjainkra a keresőoptimalizálás az online jelenlét szerves részévé vált. Sokan azonban továbbra is kételkednek abban, hogy honlapjuknak szüksége van egy igazi SEO szakértőre. Pedig igazán jó online marketingstratégia ma már nem létezhet anélkül, hogy különösen nagy figyelmet szentelnénk annak, hogy oldalunk és kampányaink megfelelően optimalizáltak legyenek.

Ebben a bejegyzésben megmutatjuk azt, miben is rejlik a keresőoptimalizálás valódi ereje, és miért van szükséges a te weboldaladnak is egy valódi SEO specialistára 2023-ban (és utána is).

A keresőoptimalizálás és a bizalomépítés

Egy vállalkozás sikerét nagyban meghatározza az, hogy mit gondolnak róla a potenciális ügyfelek. Az emberek a bizalmukat pedig általában olyan cégekbe fektetik, melynek a nevével már valahol találkoztak. Nem feltétlenül TV reklámokban vagy óriásplakátokon, hanem egy ismerős vagy egy szakértő ajánlásán keresztül. És manapság mi ébresztene nagyobb bizalmat az átlagos netezőben, ha nem az, hogy egy vállalkozás oldala a Google találati listájának első oldalán jelenik meg?

A Google-ben ugyanis megbíznak az emberek. Úgy gondolják, hogy a kereső minden szempontból a legjobb ajánlatokat kínálja számukra. Megbízható és releváns tartalmakat, melyek hatékony megoldást kínálnak problémáikra. Ellenkező esetben a tech-óriás nem vállalna közösséget az általa megjelenített tartalmakkal.

Nos, ez így igaz. A Google már jó ideje törekszik arra, hogy a találati listájának élén csak a leginkább releváns, megbízható oldalakat jelenítse meg. Éppen ezért az igazán jó SEO komoly bizalomépítő erővel rendelkezik, és minél hatékonyabb a keresőoptimalizálási stratégiád, annál jobban megbíznak majd benned a potenciális vásárlók, partnerek.

Az algoritmusok folyamatosan fejlődnek: tarts lépést velük

Sokan a mai napig úgy gondolják, hogy a keresőoptimalizálás nem szól többről, mint a webes tartalmak megfelelő kulcsszavazásáról. Sajnos azonban azok az idők már rég elmúltak, amikor egy cégnek elég volt néhány jól megválasztott kulcsszó ahhoz, hogy a Google találati listájának élére kerüljön. Ennek pedig két oka is van.

Az egyiket már fentebb is említettük. Ez nem más, mint az egyre élesedő piaci verseny, melybe napról napra egyre több versenytárs lép be. A másik pedig nem más, mint a nagy keresőmotorok algoritmusainak folyamatos fejlődése.

A Google algoritmusa például folyamatosan frissül és változik annak érdekében, hogy milliónyi weboldal közül a leginkább relevánsakat helyezze előtérbe a felhasználók számára. A legutóbbi Google frissítés például nem olyan rég, 2022 december 14-én történt, melynek során ismét finomhangolták keresőmotor lelkét jelentő algoritmust.

Ez azt jelenti, hogy a néhány éve még jól bevált SEO technikák lehetséges, hogy mára már elavultak, és messze nem nyújtanak elegendő teljesítményt annak érdekében, hogy egy vállalkozás a kereső találati listájának élére kerüljön. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy lépést tudjunk tartani a keresőoptimalizálás terén (meglehetősen gyorsan) változó trendekkel, hiszen rengeteg potenciális látogatót és ügyfelet veszíthetünk azáltal, ha SEO szempontból nem vagyunk elég naprakészek.

A jó SEO jobb felhasználói élményt eredményez

Az elmúlt években az online marketingesek számára a tökéletes felhasználói élmény kialakítása vált első számú prioritássá. Az optimális felhasználói élmény ugyanis nagyban hozzájárul az organikus elérés és a látogatottság növekedéséhez.

Ennek tükrében nem meglepő, hogy a Google algoritmusa megtanulta, hogyan kell értelmezni a jó vagy kedvezőtlen felhasználói élményt, és a pozitív felhasználói élmény a webhely sikerének sarkalatos elemévé vált. Éppen ezért a jó keresőoptimalizálással ma már a felhasználói élmény javítása, fejlesztése is együtt jár.

Minél gyorsabban tölt be egy oldal, minél átláthatóbb és egyszerűbben navigálható, és összességében minél elégedettebbek vele a látogatók, annál jobban fogja szeretni a kereső is. Éppen ezért a keresőoptimalizálás és a jó felhasználói élmény mára egybeforrott, és gyakorlatilag azt is mondhatnánk, az egyik nem létezhet a másik nélkül.
 

0 hozzászólás
Összes mutatása

További olvasásra ajánljuk