Kérj tőlünk ajánlatot

Intro

Az ajánlatkérés ingyenes, nem jár semmilyen kötelezettséggel. 
Mire számíthatsz a form kitöltése után?
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot és egy időpontot egyeztetünk veled egy személyes vagy online találkozóra, hogy részletesen megbeszéljük az ajánlatkérés tárgyát. A meeting után tudjuk elkészíteni ajánlatunkat amit a megbeszélést követő 5 munkanapon belül elkészítünk és megküldünk.

Bal
Kozep
Jobb
Outro

24 ÓRÁN BELÜL FELVESSZÜK VELED A KAPCSOLATOT!*

*munkanapokon

Kérj tőlünk ajánlatot

3 online marketing eszköz, ami nélkülözhetetlen a sikerhez

3 online marketing eszköz, ami nélkülözhetetlen a sikerhez

A vállalkozások többségének évről évre újabb kihívásokkal kell szembenéznie. A siker érdekében alkalmazkodni kell a piaci trendekhez, és a hagyományos megoldások mellett egyre inkább nyitottnak kell lenni az új marketingmegoldásokra is.

Online marketingstratégia nélkül például ma már nem igazán létezhet egyetlen cég sem. De hogy hogyan és milyen eszközökre alapozva érdemes nekilátni a kidolgozásnak és a felépítésnek?

Ebben a bejegyzésben mutatunk 3 olyan eszközt, melyek garantáltan működnek és az egyre növekvő információs zaj közepette is segítenek abban, hogy egy vállalkozás képes legyen kitűnni a konkurencia tengeréből, és élre törni a piaci versenyben!

Kampányok a keresőoldalakon és a közösségi felületeken: Google és Facebook

Az online reklámok legnépszerűbb formáját már évek óta a közösségi platformokon, weboldalakon és a nagy keresőmotorok találatai közt megjelenő hirdetések jelentik. Ennek legfőbb oka, hogy rendkívül sok lehetőség rejlik bennük, különösen targetálhatóságuknak köszönhetően.

A magasfokú célozhatóság lehetővé teszi azt, hogy egy vállalkozás híre hatékonyan eljusson a célközönség legnagyobb szeletéhez. Ezáltal az üzenet nem veszik el az éterben, a reklámokra költött büdzsé pedig nem lesz kidobott pénz.

A keresőhirdetések és a közösségi médiában megjelenő reklámok segítségével óriási forgalmat terelhetünk egy weboldalra, így aktív ügyfeleket, lojális vásárlókat és visszatérő látogatókat szerezhetünk. Fontos azonban tudni, hogy ehhez mindenképp egy olyan specialista segítségére lesz szükség, aki képben van azzal, hogy hogyan is célozhatók a leghatékonyabban a Google, a Facebook vagy épp az Instagram felületén megjelenő hirdetések.

Ami sosem megy ki a divatból: az e-mail marketing

Rengetegszer hallhattuk már, hogy az e-mail marketing elavult. Ez azonban olyan, mintha azt mondanánk, hogy a fekete zakó kiment a divatból. Mint ahogyan a mindennapi életben, úgy az online marketing világában is akadnak örökérvényű dolgok, melyek felett úgy tűnik, sosem jár el az idő.

Ilyen az e-mail marketing is, mely egyáltalán nem tűnt el, csak átalakult. Az elmúlt három évtizedben a legtöbb online kampány egyik alapvető pillére, az értékesítési tölcsérek kulcsfontosságú része. Az egyszerű spamekből kiindulva rengeteget fejlődött, és mára a hírlevél az egyik legizgalmasabb megoldássá vált, melyet a legtöbb cég előszeretettel alkalmaz.

Ennek oka a magasfokú személyre szabhatóság, melynek köszönhetően megannyi lehetőség rejlik benne. Ha elég kreatívak vagyunk, a meggyőzés hatékony eszköze lehet, és rengeteg új feliratkozót, vásárlót, látogatót szerezhetünk általa.

A tökéletes online névjegy: a céges weboldal

Rengeteg cég gondolja úgy, hogy napjainkban, a közösségi média korában már nincs szükség egyedi céges weboldalra. Ez azonban hatalmas tévedés. Egyrészt azért, mert az egyedi üzleti weboldal az online céges megjelenés egyik alapköve. Rengeteg olyan lehetőség rejlik benne, melyet sem a Facebook, sem az Instagram, sem az egyéb social felületek nem képesek pótolni.

Másrészt egy egyedi céges weboldal presztízsértékű dolog is egyben. A jól megtervezett honlap ugyanis olyan, mint a jó névjegy. Profizmust és szakértelmet sugároz, ezáltal pedig segít kiemelkedni a versenytársak tömkelegéből.

Harmadrészt pedig egy üzleti honlap keresőoptimalizálási szempontból is nélkülözhetetlen. Ez pedig, annak tükrében, hogy a felhasználók közel 90 százaléka azonnal a Google keresőjéhez fordul, ha egy termékre vagy szolgáltatásra van szüksége, rendkívül fontos kérdés. Jó SEO nélkül ugyanis a napjainkra már online alapokon nyugvó üzleti életben gyakorlatilag lehetetlen.
 

Címkék:

  • SEO,
  • Google Ads,
  • Online marketing,
  • Facebook,
  • Instagram,
  • Online reklámok,
  • Közösségi média,
  • Keresőhirdetés

0 hozzászólás
Összes mutatása

További olvasásra ajánljuk