Kérj tőlünk ajánlatot

Intro

Az ajánlatkérés ingyenes, nem jár semmilyen kötelezettséggel. 
Mire számíthatsz a form kitöltése után?
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot és egy időpontot egyeztetünk veled egy személyes vagy online találkozóra, hogy részletesen megbeszéljük az ajánlatkérés tárgyát. A meeting után tudjuk elkészíteni ajánlatunkat amit a megbeszélést követő 5 munkanapon belül elkészítünk és megküldünk.

Bal
Kozep
Jobb
Outro

24 ÓRÁN BELÜL FELVESSZÜK VELED A KAPCSOLATOT!*

*munkanapokon

Kérj tőlünk ajánlatot

Weboldalt készíttetnél? Így tervezd meg jól!

Weboldalt készíttetnél? Így tervezd meg jól!

Egy weboldalt megtervezni látszólag egyszerű feladat, különösen akkor, ha pontosan tisztában vagy azzal, hogy mit is szeretnél elérni a portáloddal. Valószínűleg van a fejedben egy minta, egy vagy több honlap, ami tetszik, amire hasonlítani szeretnél, és ahonnan szívesen veszel át ötleteket, vagyis nem teljesen fehér lappal kezdesz bele a feladatba.

Mielőtt eljönnél hozzánk, és közösen nekivágnánk a weboldal tervezésnek és fejlesztésnek, érdemes néhány paramétert alaposan átrágnod magadban, hiszen ez nem csupán nekünk segít, de Neked is, hogy minél tisztábban lásd a céljaidat. 

Tudd, hogy mit akarsz!

Logikus felvetésnek tűnik, mégis sokan követik el azt a hibát, hogy nem határozzák meg pontosan, ki a célcsoportjuk, hogy fogják mérni a látogatói statisztikát, hány felhasználóra számítanak, hová szeretnének eljutni az üzletükkel, vagy miképp optimalizálják a tartalmakat a honlapjukra. És a reszponzív webdesignról még nem is beszéltünk! Nem nehéz belátni, hogy egészen másféle weboldalra van szükséged, ha fiatalokat szeretnél elérni és megnyerni, és egészen másfélére, ha a közönséged heterogén – ekkor ugyanis jóval konzervatívabban kell gondolkodnod.

Minél pontosabban határozod meg a céljaidat, annál nagyobb az esély arra, hogy egy valóban funkcionális, mégis egyedi portál jöjjön létre a folyamat végén, melyet támogathatsz aztán például keresőoptimalizálással és keresőmarketinggel.

Tartalom és struktúra

A tartalom és a struktúra közötti összhang is kulcsfontosságú, hiszen az oldalad ergonómiáját és menüpontjait ennek megfelelően kell kialakítani. Könnyebb a dolgod, ha honlapod egy tartalomkezelő rendszerre (CMS) épül. Tudnod kell, hogy az alapinformációkon kívül, mint a bemutatkozás és a kapcsolat, lesznek-e videók a portálodon, szükséged van-e képgalériára, vagy a közösségi médiára – Facebook, Youtube, LinkedIn stb. –, esetleg rendszeres blogbejegyzésekkel szeretnéd megszólítani a terméked, szolgáltatásod iránt érdeklődőket.

És ha már tartalom: annak minősége sem elhanyagolható. Sőt! Mindenképpen ügyelj arra, hogy a weblapodon megjelenő képek és szövegek igényesek, színvonalasak legyenek. Egy helyesírási hibáktól hemzsegő írás ugyanis, amit egy életlen fotóval illusztrálsz, nem csupán kiábrándító, de bizalomromboló is. Meta adatokat pedig ne csak az egyes oldalakhoz, hanem képekhez is adj meg!

Van tehát mit átgondolni, a lényeg pedig az, hogy ne kapkodj! Adj magadnak időt, és ne akarj már tegnapra egy komplett honlapot! Ha pedig bizonytalan vagy, akkor gyere hozzánk, és tőlünk megkapod azt a profi segítséget, ami hosszú távon garantálja a sikered.

0 hozzászólás
Összes mutatása

További olvasásra ajánljuk