Nagyobb hirdetési teljesítmény változatlan költségek mellett. Megmutatjuk hogy is működik! Optimalizáljuk a Minőségi Mutatód és lehetővé tesszük számodra, hogy alacsonyabb kattintásonkénti költséget (CPC) érj el. Szeretnénk bemutatni számodra az egyedülálló módszertanunkat.

A Google Ads / AdWords Ügynökséged

Mint tanúsítvánnyal rendelkező (Google Partners) Google Ads ügynökség, már számos vállalkozásnak segítettünk sikeresen hirdetni a Google Kereső Hálózatán, YouTube felületen és a Google Display hálózaton. 
Ha értékes, személyes és egyedi odafigyelésre vágysz  mi vagyunk a megfelelő ügynökség számodra. Odafigyelünk a költségkeretedre és megtaláljuk a hatékony megoldásokat, hogy tartósan csökkentsük a költségeidet miközben egyre több eredményt érsz el még nagy versennyel rendelkező piacokon is.
Örömmel kiértékeljük Google Ads fiókod működését, egy ingyenes első konzultáció részeként és adunk néhány nem kötelező jellegű javaslatot a teljesítmény javítása érdekében, mellyel már ma pénzt tudsz megspórolni.
Innovatív megközelítésünk egyedülálló az európai piacon és örömmel megosztjuk veled tapasztalatainkat és formulánkat a sikerhez egy személyes megbeszélés alkalmával!

Quality Score - A Google Ads optimizálás alfája és omegája

Google Ads-re váltani hihetetlenül egyszerű. A kampány költsége gyakran meghalaldja a kampány által hozzáadott értéket. Hogy lehetséges felvenni a versenyt más jövedelmező hirdetésekkel? Hogyan sikerül ez másoknak? Egy rossz minőségi mutató megnöveli a kattintásokra költött összeget, lejjebb nyomja az AdWords rangsorban elfoglalt helyed, és rontja fiók egészének teljesítményét. Rengeteg európai Google Ads ügynökség az ajánlattételre és a technikai szempontokra fordítanak hangsúlyt, figyelmen kívül hagyva a hirdetések tökéletesítését.
Az európai piacon egyedülálló megközelítéssel rendelkezünk, mivel különös figyelmet fordítunk a kulcsszavak és hirdetések egymásra gyakorlolt kölcsönhatására. Gyakran előforduló hiba, hogy egy hirdetési csoporthoz túl sok kulcsszó van hozzárendelve. Ez általában azt eredményezi, hogy a hirdetés nem illeszkedik tökéletesen a keresési kifejezésekhez, ami csökkenti a minőségi mutató értékét és az átkattintási arányt. Így az ajánlataidat egyre magasabbra kell emelni kevesebb és kevésbbé hozzáértő látogatók bevonzásához.

Javítsd az átkattintási arányod

Amikor felmérjük a fiókodban levő potenciált, az átkattintási arány az egyik legfontosabb tényező amit megvizsgálunk. Az alacsony CTR (vagy átkattintási arány) gyenge minőségi mutatóhoz és alacsony megjelenési arányhoz vezet a keresőben. A rossz minőségi mutató miatt növelned kell a költésedet, hogy elérhesd a kívánt eredményt. A rossz átkattintási arány gyakran a túl általános kulcsszavak alkalmazásából fakad, esetleg az egy hirdetés csoporthoz felvett túlsok vagy nem megfelelő kulcsszóból, vagy egyáltalán nem vonzó hirdetések megjelenítéséből. Ha már hirdetsz a Google Ads felületen, vagy egy ügynökség már kezeli a fiókod, célszerű adott időközönként ellenőrizni ezt a mutatót a legfontosabb kulcsszavak esetében.

Általános kulcsszóegyezés: Nem ajánlatos az esetek 90%-ában

Kulcsszót általános egyezéssel célozni az esetek 90%-ában hibás ötlet. Így a kulcsszavak szelekcióját a Google algoritmusára bízod. Akár egy ügynökségről van szó, akár saját magad állítasz össze kulcsszavakat, az olyan kulcsszóegyezések, mint az általános, az általánosegyezés-módosító és a kifejezésegyezés csábítónak tűnnek. Látszólag rengeteg időt spórolhatunk meg azáltal, hogy nem kell komoly kutatásba fogni egyedi kulcsszavak után. Azonban az idő megtakarítása legtöbb esetben nem áll semmilyen pozitív kapcsolatban a többletköltségekkel, amelyek ilyenkor jelentkeznek. Ha egy SEA ügynökséget bízol meg, győződj meg róla, hogy alkalmazza a szükséges kulcsszóegyezési alapelveket és praktikákat. Egy jól működő Google Ads fiók intenzíven használja a pontos kulcsszóegyezést és kevéssé vagy egyáltalán nem használ általános egyezésű kulcsszavakat. Ha elégedetlen vagy a fiókod teljesítményével, javasoljuk, hogy tekintsd át a használt kulcsszóegyezési típusokat.

Egy Kulcsszavas Hirdetési Csoportok

Az SEA optimalizálás szent grálja és a jelenlegi trend az úgynevezett “egy kulcsszavas csoportok”. Ezekben a csoportokban csupán egy szó szerepel egyszerre, tökéletesen illeszkedve a hirdetéshez. Az így elérhető CTR alapos odafigyeléssel elképesztő. Ennek megfelelően a CPC összege alacsonyabb lehet és a minőségi mutató értéke jelentősen javítható. A fiók ellenőrzése sokkal pontosabb, mint más struktúráknál. Minden elköltött fillért ellenőrizni tudsz és többé nincs szükség arra, hogy vakon támaszkodj az ügynökségedre vagy a Google algoritmusára. Keress meg minket és tárjuk fel együtt céged növekedésének potenciális lehetőségeit.

Ingyenes konzultáció