Nagyobb hirdetési teljesítmény változatlan költségek mellett. Megmutatjuk hogy is működik! Optimalizáljuk a Minőségi Mutatód és lehetővé tesszük számodra, hogy alacsonyabb kattintásonkénti költséget (CPC) érj el. Szeretnénk bemutatni számodra az egyedülálló módszertanunkat.

A Google Ads / AdWords Ügynökséged

Mint tanúsítvánnyal rendelkező (Google Partners) Google Ads ügynökség, már számos vállalkozásnak segítettünk sikeresen hirdetni a Google Kereső Hálózatán, YouTube felületen és a Google Display hálózaton. 

Ha értékes, személyes és egyedi odafigyelésre vágysz,  mi vagyunk a megfelelő ügynökség számodra. Odafigyelünk a költségkeretedre és hatékony megoldásokat alkalmazunk, hogy tartósan csökkentsük a költségeidet miközben egyre több eredményt érsz el még nagy versennyel rendelkező piacokon is.

Örömmel kiértékeljük Google Ads-fiókod működését egy ingyenes első konzultáció részeként, valamint adunk néhány nem kötelező jellegű javaslatot a teljesítmény javítása érdekében, mellyel már ma pénzt tudsz megspórolni.

Innovatív megközelítésünk egyedülálló az európai piacon és örömmel megosztjuk veled tapasztalatainkat és formulánkat a sikerhez egy személyes megbeszélés alkalmával!

Quality Score - A Google Ads optimizálás alfája és omegája

Google Ads-re váltani hihetetlenül egyszerű. A kampány költsége gyakran meghalaldja a kampány által hozzáadott értéket. Hogy lehetséges felvenni a versenyt más jövedelmező hirdetésekkel? Hogyan sikerül ez másoknak? Egy rossz minőségi mutató megnöveli a kattintásokra költött összeget, valamint lejjebb nyomja az AdWords rangsorban elfoglalt helyed és rontja fiók egészének teljesítményét. Rengeteg európai Google Ads ügynökség az ajánlattételre és a technikai szempontokra fordítanak hangsúlyt, figyelmen kívül hagyva a hirdetések tökéletesítését.

Az európai piacon egyedülálló megközelítéssel rendelkezünk, mivel különös figyelmet fordítunk a kulcsszavak és hirdetések egymásra gyakorlolt kölcsönhatására. Gyakran előforduló hiba, hogy egy hirdetési csoporthoz túl sok kulcsszó van hozzárendelve. Ez általában azt eredményezi, hogy a hirdetés nem illeszkedik tökéletesen a keresési kifejezésekhez, ami ezáltal csökkenti a minőségi mutató értékét és az átkattintási arányt. Így az ajánlataidat egyre magasabbra kell emelni kevesebb és kevésbbé hozzáértő látogató bevonzásához.

Javítsd az átkattintási arányod

Amikor felmérjük a fiókodban levő potenciált, az átkattintási arány az egyik legfontosabb tényező amit megvizsgálunk. Az alacsony CTR (vagy átkattintási arány) gyenge minőségi mutatóhoz és alacsony megjelenési arányhoz vezet a keresőben. A rossz minőségi mutató miatt növelned kell a költésedet, hogy elérhesd a kívánt eredményt. A rossz átkattintási arány gyakran a túl általános kulcsszavak alkalmazásából fakad, esetleg az egyes hirdetéscsoportokhoz felvett túl sok vagy nem megfelelő kulcsszóból, vagy az egyáltalán nem vonzó hirdetések megjelenítéséből. Ha már hirdetsz a Google Ads felületen, vagy egy ügynökség már kezeli a fiókod, célszerű adott időközönként ellenőrizni ezt a mutatót a legfontosabb kulcsszavak esetében.

Általános kulcsszóegyezés: Az esetek 90%-ában kerülendő

Kulcsszót általános egyezéssel célozni az esetek 90%-ában hibás döntés. Így a kulcsszavak szelekcióját a Google algoritmusára bízod. Akár egy ügynökségről van szó, akár saját magad állítasz össze kulcsszavakat, az olyan kulcsszóegyezések, mint az általános, az általánosegyezés-módosító és a kifejezésegyezés csábítónak tűnnek. Látszólag rengeteg időt spórolhatunk meg azáltal, hogy nem kell komoly kutatásba fogni egyedi kulcsszavak után. Azonban az idő megtakarítása legtöbb esetben nem áll semmilyen pozitív kapcsolatban a többletköltségekkel, amelyek ilyenkor jelentkeznek. Ha egy SEA ügynökséget bízol meg, győződj meg róla, hogy alkalmazza a szükséges kulcsszóegyezési alapelveket és praktikákat. Egy jól működő Google Ads fiók intenzíven használja a pontos kulcsszóegyezést és kevéssé vagy egyáltalán nem használ általános egyezésű kulcsszavakat. Ha elégedetlen vagy a fiókod teljesítményével, javasoljuk, hogy tekintsd át a használt kulcsszóegyezési típusokat.

Egykulcsszavas Hirdetési Csoportok

Az SEA optimalizálás szent grálja és a jelenlegi trend az úgynevezett “egykulcsszavas csoportok” használata. Ezekben a csoportokban csupán egy szó szerepel egyszerre, tökéletesen illeszkedve a hirdetéshez. Az így elérhető CTR alapos odafigyeléssel elképesztően nagy arányt érhet el. Ennek megfelelően a CPC összege alacsonyabb lehet és a minőségi mutató értéke jelentősen javítható. A fiók ellenőrzése is sokkal pontosabb, mint más struktúráknál. Minden elköltött fillért ellenőrizni tudsz és többé nincs szükség arra, hogy vakon támaszkodj az ügynökségedre vagy a Google algoritmusára. Keress meg minket és tárjuk fel együtt céged növekedésének potenciális lehetőségeit.

Ingyenes konzultáció