Megbarátkoztál már a YouTube-hirdetésekkel?

Megbarátkoztál már a YouTube-hirdetésekkel?


2006 augusztusa óta lehet hirdetni a YouTube felületén.

A Youtube videó hirdetéseknek több fajtája van:

In search – a találati listán megjelenő fizetett hirdetés
In slate – a videó lejátszása után a lejátszási felületen megjelenő fizetett hirdetés, melyet 5 másodperc után tudunk átugorni.
In display – a videó lejátszása közben az oldalsávban ajánlott videók között megjelenő fizetett hirdetés
In stream – a videó lejátszása előtt megjelenő videó


Emellett a videó lejátszása közben felugró szöveges hirdetésekkel és bannerekkel hirdethetünk a Youtube-on.

A videó hirdetések az in stream típusúak kivételével mind akkor lesznek számlázva, ha a látogató rájuk kattint. Az in stream típusú hirdetések akkor kerülnek számlázásra, ha a látogató végignézte a videót, illetve ha 30 másodpercnél tovább nézte.
Sokak idegesítőnek találják a YouTube-on futó hirdetéseket, ami érthető, ha teljesen irreleváns tartalmú reklám ugrik a felhasználó elé a kiválasztott videó lejátszása előtt. Az ilyen hibák elkerüléséért keressen minket bátran, hiszen a YouTube-os hirdetések kapcsán kifejezetten szűk célcsoportokat is ki lehet jelölni.

 

0 hozzászólás
Összes mutatása

További olvasásra ajánljuk