AdWords Remarketing - Vonzd a vásárlókat!

Minden honlappal az a cél, hogy eladjunk – terméket, szolgáltatást, esetleg magunkat, vagyis a szaktudásunkat. A potenciális vevőket azonban meg kell találnunk és akcióra kell bírnunk, aminek egy lehetséges módja a hatékony keresőmarketing folytatása, azon belül is az ún. Remarketing használata.
 

Azoknak, akiket többször is meg kell győzni

Google AdWords Remarketing hirdetésekkel olyanokat érhetünk el, akik egyszer már meglátogatták a weboldalunkat vagy használták mobilalkalmazásunkat. A Remarketinggel őket célozhatjuk meg személyre szabott üzenetekkel, speciális ajánlatokkal az interneten, a mobilalkalmazásokban vagy a Google keresőoldalain.

A módszer alapelve: feltételezi, hogy az, aki rákattint egy hirdetésre, lehetséges ügyfél – motiválni kell, hogy vásárlóvá váljon.

 

Hogyan működik?

A Remarketing használatához a honlap vagy alkalmazás valamennyi oldalára fel kell venni egy kódrészletet, az ún. Remarketingcímkét. Ezt a Google AdWords bocsátja rendelkezésre. A következő teendő pedig a Remarketinglisták létrehozása!

Fontos megjegyezni, hogy az árképzés a Remarketingnél költséghatékony: a kiadások mérhetők és ellenőrizhetők, ráadásul a CPC alacsonyabb, mint a többi keresőmarketing kampánynál. Az ajánlatok ugyanúgy manuálisan – akár egyenként – beállíthatók, vagy használhatók az automatikus ajánlattételi stratégiák, a konverzióoptimalizáló is.

 

Használj egyéni kombinációs listákat!

A Google AdWords Remarketing szolgáltatásának előnye, hogy a beállításkombinációk segítségével a különböző érdeklődésű látogatókat egyénre szabott hirdetésekkel érheted el.

  • Külön célozhatók azok a látogatók, akik jártak a honlapodon, de nem hajtottak végre konverziót. (Érdemes mérlegelned, miért történhetett ez. Nézz után a látogatói viselkedésnek a Google Analyticsban!)
  • Még specifikusabb célzás, ha azoknak a felhasználóknak hirdetsz újra, akik már a kosárba helyeztek egy árucikkeket, de végül vásárlás nélkül hagyták el az oldalt. Ezek a látogatók igen közel álltak a vásárláshoz – ne hagyd veszni őket! Hangsúlyozzuk: figyeld a látogatói viselkedést és statisztikát.
  • Vadászd le azokat, akik vettek Tőled valamit, és a jövőben szükségük lehet egy kiegészítő termékre vagy szolgáltatásra. Számukra olyan SEM (search engine marketing) hirdetéseket jelentess meg, melyek a kapcsolódó termékeid népszerűsítik. Gondolkozhatsz Display kampányban is!
  • Állíts be tagsági időtartamot, ha úgy véled, potenciális ügyfeleid az első látogatás utáni fix intervallumon belül nagyobb eséllyel vásárolnak valamit. Hozz létre például egy 30 és egy 90 napos Remarketinglistát. Használd a gyakoriságkorlátozást, ha azt is meg szeretnéd szabni, hogy egy-egy látogatónak naponta hányszor jelenjen meg a hirdetésed.

 

Nem árt profira bízni

Ha az időd és energiád engedi, akkor bátran belevetheted magad a keresőmarketing rejtelmeibe, ha azonban minden perced drága, és szeretnél inkább a lényegre koncentrálni, akkor bízd profira, Google AdWords Minősített Partnerre a feladatot! Kérj ajánlatot tőlünk telefonon, e-mailben vagy az ajánlatkérő-űrlapon, és mi több mint 7 éves szakmai múlttal a hátunk mögött minden segítséget magadunk Neked ahhoz, hogy felpörögjön az üzleted – a SEM mellett a weboldal fejlesztésben is segítünk.

0 hozzászólás
Összes mutatása

További olvasásra ajánljuk