SEO Ügynökség
Megbízható, szakértelemmel bíró SEO ügynökség. A SEO folyamatosan a legfenntarthatóbb és legolcsóbb online marketing csatornát jelenti. Egy jól optimalizált organikus forgalom sokszor képes felülmúlni a fizetett forgalmad. Örömmel teszünk javaslatokat számodra a SEO területén és segítünk weboldalad optimalizálásában, hogy a legjobb megjelenést érjük el a Google felületén. A SEO-nak központi szerepet kell játszania a marketing tevékenységedben.
SEO Szakértelem - A Weboldalad Professzionális SEO Elemzése
A SEO riport részeként (más néven “SEO-tanulmány”) megvizsgáljuk webhelyed minden fontos On- és OffPage rangsorolási szempontból, ugyanígy az algoritmusok tekintetében, melyek befolyásolják helyezésed. Egy teljeskörű riportot biztosítunk számodra - jelenlegi kulcsszavaid helyezésének megjelölésével -, melyben a kulcsfontosságú rangsorolási tényezők alapján megmutatjuk, milyen potenciál lenne weboldalad számára abban az iparágban, melyben tevékenykedsz. Továbbá, egyéni és kreatív javaslatokkal látunk el, melyek segítenek, hogy oldalad jobb helyezést érjen el, mint versenytársaid.
SEO vizsgálatunk nemcsak weboldaladra korlátozódik: új kulcsszavak kutatását is elvégezzük és további instrukciókkal látunk el egy új tartalom létrehozásához (vagy a jelenlegi tartalom módosításához). Emellett ellenőrizzük a SEO versenyt versenytársaid folyamatos ellenőrzésével. Ez legtöbbször hasznos betekintést nyújt az ágazatodra jellemző taktikába és segít a továbbiakban a sikerek elérésében. Ugyanakkor bizonyos műveletek és technikák alkalmazásával az analízisben, melyek könnyen megvalósíthatóak, már azonnal kifejtik hatásukat a vállalkozásodra.
SEO Tartalom Létrehozás
A tartalom az egyik legfontosabb rangsorolási faktor a Google számára. Tanulmányok kimutatták, hogy a kulcsszavaid tartalomba való beépítésével pozitív helyett inkább negatívan vagy képes befolyásolni a rangsort.
Az, ahogy a Google algoritmusa meghatározza, hogy oldalad mennyire releváns egy speciális kifejezésre nézve, igen komplex. A kifejezések szöveg hosszúságához mért gyakori elhelyezése olyan érték, amit számos ügynökség kihasznál a szövegek optimalizálásánál. Ezt a paramétert “kulcsszósűrűségnek” is nevezik. Ugyanakkor, régóta köztudott, hogy ezt az egyszerű relevancia számítást csak nagyon kezdetleges keresők használják, nem pedig a Google, Bing, Amazon vagy YouTube. A jól megalapozott keresőmotorok nem csupán a te tartalmad elemzik, de a keresési eredmények teljes körét, amely egy adott kifejezésre vonatkozik. Ezzel azonosíthatóak minták, illetve az, hogy az átlaghoz képest hogyan lett oldalad értékelve.
A SEO tartalom létrehozásakor a cél nem pusztán egy szöveg megalkotása bizonyos számú kulcsszó elhelyezésével, hanem a leges-legjobb tartalom létrehozása egy adott témakörben. A szöveg hossza szintén fontos tényezőként van jelen a rangsorolásban.
Egy másik nagyon fontos szempont a szöveg egyedisége, valamint a szakértői státusz kialakítása, bemutatása. A Google különösen fontosnak tartja, hogy egy szövegben ne csak az adott kulcsszó, de az ahhoz kapcsolódó kifejezések is elhelyezésre kerüljenek. Ez bizonyítja a szöveg relevanciáját. Ezért, általában lehetetlen helyezést elérni egy irreleváns tartalommal, pusztán azáltal, hogy a keresési kifejezés mesterségesen beépítésre kerül a szövegbe. Ezt, és egyéb tényezőket egyénileg azonosítja a weboldalad vonatkozásában, ahogy az általad megcélzott kulcsszót egy WDF * IDF elemzés keretében. Ezeket az irányelveket szem előtt tartva világos, hozzáadott értékkel rendelkező tartalmat hozunk létre, mely az olvasó számára nem pusztán a célzott kulcsszavakat, de releváns tartalmat is nyújt, ezáltal jelentőséget biztosítva oldalad számára.
Linkbuilding / OffPage
A linképítés ad kiindulópontot a Google keresőmotorjának, és meglepő módon alig változott az évek során. Így lehetségessé vált, hogy egy olyan oldal is helyezést érjen el, amely minimális tartalommal rendelkezik, viszont számos minőségi és hiteles linket helyez el. Ezzel ellentétben, egy olyan oldal, amely tökéletes tartalommal rendelkezik, linkek nélkül nem kerül rangsorolásra. A linképítés nehezen manipulálható, külső megítélésen alapuló faktor, amit a Google elemez, és amely által meghatározza oldalad tekintélyét. Miközben a tartalom fontos ahhoz, hogy a Google felmérhesse a rangsorolásban betöltött helyed, addig a pozíciód elsődlegesen a link profilod határozza meg.
Az elmúlt években a Google számos lépést tett annak érdekében, hogy megakadályozza a fizetett linkek építését. A Google által alantasnak vagy manipulatívnak tartott linkeket automatikusan figyelmen kívül hagyja vagy szélsőséges esetekben, az ilyen linkek lefokozást vagy algoritmikus büntetést (SEO Bírság) is maga után vonhatnak. Ezért fontos, hogy a linképítés elővigyázatos és stratégiailag megalapozott módon kerüljön végrehajtásra, mindenekelőtt pedig egyedi megközelítéssel, mint a leghatékonyabb marketing csatorna.
Azok a hálózatok, amelyek linkeket értékesítenek, komoly veszélyt jelentenek a cég jövőjére nézve. A Google rangsorban való lefokozása érvényteleníthető, azonban ez nagyon magas költségekkel jár és gyakran hónapok vagy évek is szükségesek a helyreállításhoz. Ez alatt céged fontos tapasztalatokkal lesz szegényebb és hatalmas kiesést tapasztal majd az értékesítésben. Ugyanakkor, nagy összegű beruházásra van szükség a büntetés megszüntetéséhez. Mi határozottan javasoljuk, hogy ne vásárolj linkeket a nagy hálózatokkal rendelkező ügynökségektől, mert a Google számára ezek nagyon szembetűnőek, így könnyedén listázza a kapcsolódó domaineket - erre számos példa található. Európában gyakran a legnagyobb SEO szolgáltatók azok, melyek a legtöbb Google büntetéssel küzdenek. Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink más ügynökségeknél szerzett jelentős szankcióit sikerült felszámolnunk, akiknél azóta egyetlen büntetés sem jelentkezett.
Kezdd el most az organikus növekedést!
Szívesen kielemezzük jelenlegi weboldalad és felmérjük aktuális helyzeted, valamint javaslatokat teszünk azokra a pontokra, ahol optimalizálási lehetőséget látunk. Az organikus forgalmad nagyon fontos alapja az online marketingnek, így megfelelő kezekben a költségeid is alacsonyabbak lehetnek a hirdetések esetén, hiszen a Google ezen a téren is monitorozza a weboldalak minőségét. Légy versenyképes a digitális piacon is, szerzz magasabb pozíciót a találati listában! Örömmel megosztjuk tapasztalatainkat és javaslatainkat, amelyek által ezt elérheted!
Ingyenes konzultáció