Kérj tőlünk ajánlatot

Intro

Az ajánlatkérés ingyenes, nem jár semmilyen kötelezettséggel. 
Mire számíthatsz a form kitöltése után?
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot és egy időpontot egyeztetünk veled egy személyes vagy online találkozóra, hogy részletesen megbeszéljük az ajánlatkérés tárgyát. A meeting után tudjuk elkészíteni ajánlatunkat amit a megbeszélést követő 5 munkanapon belül elkészítünk és megküldünk.

Bal
Kozep
Jobb
Outro

24 ÓRÁN BELÜL FELVESSZÜK VELED A KAPCSOLATOT!*

*munkanapokon

Kérj tőlünk ajánlatot

Hogyan segít egy jó weboldal a feliratkozók és követők szerzésében?

Hogyan segít egy jó weboldal a feliratkozók és követők szerzésében?

Egy minőségi üzleti weboldal több szempontból is a jól működő marketingstratégia nélkülözhetetlen eszköze. Segíti az eladást és növeli az online láthatóságot, emellett pedig tökéletes kiindulópont azok számára, akik szeretnének többet megtudni egy vállalkozásról.

De abban is segít, hogy egy cég hatékonyan szerezzen új feliratkozókat és követőket, akikből később nagyobb eséllyel válik lojális, aktív ügyfél. Hogy hogyan? Most megmutatjuk nektek!

Hírlevél és közösségi profil: miért van rá szüksége egy cégnek?

A hírlevelet sokan elavult marketingeszköznek gondolják, azonban napjainkban is az online marketing egyik alapköve. Nem véletlenül, hiszen egyszerű, hatékony és rengeteg kreatív lehetőség rejlik benne. A jó hírlevél nemcsak egyszerű, online szórólap, hanem értéket képvisel. Exkluzív tartalmakat, személyre szabott kedvezményeket vagy épp friss híreket kínálhat a követők számára. Ezeket kiaknázva pedig az egyik legjobb módja annak, hogy egy cég visszatérő ügyfeleket szerezzen. 

Legalább annyira, mint a közösségi oldalak, ahol kreatív megoldásokkal hívhatjuk fel a figyelmet a márkánkkal kapcsolatos legújabb történésekre, megoszthatjuk a legfrissebb bejegyzéseinket, híreinket, és napról napra, interaktív módon tarthatjuk a kapcsolatot követőinkkel, eredményesen megalapozva a potenciális ügyfélkapcsolatokat.

Ebből jól látható, hogy a hírlevél és a közösségi jelenlét is olyan dolog, melyre egy vállalkozásnak a tökéletes weboldal mellett is szüksége van, hiszen ezen megoldások használata egyszerű, hatékony és nem utolsósorban olcsó alternatívát jelent a célközönség nagyobb számban történő elérésére, megszólítására.

De hogyan szerezhet új feliratkozókat és követőket egy üzleti weboldal?

Egy jól felépített üzleti weboldal több módon is segíthet abban, hogy vállalkozásunk új feliratkozókat és követőket szerezzen. Példának okáért a közösségi oldalainkat ma már gyorsan és egyszerűen összekapcsolhatjuk saját honlapunkkal integrált social panelek formájában. Ez azt jelenti, hogy ha tetszik a látogatóiknak az oldalon látott tartalom, akár egyetlen kattintással feliratkozhatnak Facebook oldalunkra, Instagram fiókunkra, vagy épp YouTube csatornánkra is.

Az integrált panelek egyszerűen és hatékonyan, egy kód formájában beilleszthető weboldalad kezdőlapjára, és már önmagukban hozzájárulhatnak ahhoz, hogy rengeteg új, lelkes követőt és feliratkozót szerezzünk.

A hírlevelek esetében már más a helyzet. A leghatékonyabb megoldást az új feliratkozók szerzésére egy olyan landing oldal jelenti, amely a tartalmát és felépítését tekintve is figyelemfelkeltő. Megmutatja azt, milyen értékeket kínálunk, és hogy a potenciális ügyfeleknek miért érdemes ránk feliratkoznia.

De a közösségi profilok követését és a hírlevél-feliratkozást olyan módszerekkel is ösztönözhetjük, mint a felugró pop-up ablakok. Ezeket sokan zavarónak tartják, azonban fontos tudni, hogy egyáltalán nem az Ördögtől származnak. Abban az esetben persze, ha a hírlevélhez hasonlóan nemcsak kérnek a látogatóktól, de értéket is képviselnek. Fontos, hogy használatukkal sose essünk túlzásba, és egy látogatás alatt egy, maximum két alkalommal szakítsák meg a böngészést.

Végül pedig nem szabad megfeledkezni a cselekvésre ösztönző gombokról sem.  A jó CTA nem kizárólag a landing oldalak kiváltsága, hiszen akár az érdekes cikkek és egyéb tartalmak végén is elhelyezhető, ahol feliratkozásra, követésre ösztönzi a látogatókat. Ez egy remek megoldás, hiszen a legtöbb ember szívesebben kattint egy CTA-ra akkor, ha előtte már befogadott egy számára értékes, érdekes vagy szórakoztató információkkal szolgáló tartalmat. Ez ugyanis azt bizonyítja, hogy az oldaladon megjelenő kontetet a későbbiek során is érdemes lesz figyelemmel kísérnie.

A lényeg: ne csak kérjünk, adjunk is cserébe

Összességében elmondható, hogy saját üzleti weboldalunk tökéletes eszköz lehet annak érdekében, hogy új feliratkozókat és követőket szerezzünk. Azonban kizárólag abban az esetben, ha a cselekvésért cserébe képes értéket kínálni a potenciális ügyfelek számára.

Ez lehet egy érdekes, ingyenes tartalom, egy személyre szabott kupon, vagy egyéb ajánlat. A lényeg, hogy némi apró kedvességgel vagy épp a rendszeres, minőségi kontenttel minden esetben háláljuk meg feliratkozóink és követőink elhatározását. Ez segít ugyanis abban, hogy a jövőben lojális kuncsaft váljon belőlük.
 

Címkék:

  • Marketing,
  • Marketingstratégia,
  • Weboldal,
  • CTA,
  • hírlevél

0 hozzászólás
Összes mutatása

További olvasásra ajánljuk