Kérj tőlünk ajánlatot

Intro

Az ajánlatkérés ingyenes, nem jár semmilyen kötelezettséggel. 
Mire számíthatsz a form kitöltése után?
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot és egy időpontot egyeztetünk veled egy személyes vagy online találkozóra, hogy részletesen megbeszéljük az ajánlatkérés tárgyát. A meeting után tudjuk elkészíteni ajánlatunkat amit a megbeszélést követő 5 munkanapon belül elkészítünk és megküldünk.

Bal
Kozep
Jobb
Outro

24 ÓRÁN BELÜL FELVESSZÜK VELED A KAPCSOLATOT!*

*munkanapokon

Kérj tőlünk ajánlatot

Google Shopping 2: Lépj a következő szintre!

google-shopping-lepj-a-kovetkezo-szintre.png

Ha mindent megvizsgáltál korábbi cikkünk alapján, akor egy stabil, jól összerakott Shopping-kampánnyal kell rendelkezned. De van még tovább? Persze! Az optimalizálásban sosincs megállás, így mindig akadnak olyan területek, amelyeket fejleszteni lehet vagy újdonságokat is beilleszthetsz kampányodba. Mi most pár olyan tippet fogunk megosztani veled, amelyek segítenek, hogy továbbfejleszd Shopping-kampányod és több látogatót, illetve potenciális vásárlót vonz webshopodba.

Fókuszálj a potenciális vásárlókra

Megelőzheted a nem kívánt forgalom generálását, ha kizáró kulcsszavakat adsz kampányodhoz. Ezáltal hirdetéseid nemcsak hatékonyabbá, de sokkal relevánsabbá is válnak. Emellett pénzt spórolhatsz meg, hiszen termékeid nem fognak olyan vásárlók számára megjelenni, akikből nagy valószínűséggel nem válik vásárló. Részben a kulcsszóegyezések használata is segít, hiszen szűkíti a kulcsszavak olyan kifejezésre történő aktiválását, amelyek nem kapcsolódnak közvetlenül az általad kínált termékekhez. Ezt támogathatod meg például olyan kifejezések kizárásával, mint például az "ingyenes". Amire figyelned kell, hogy ne zárj ki általánosan olyan kifejezést, amely a saját kulcsszavaidat is meggátolja a megjelenésben és drasztikusan lecsökkenti vagy akár meg is szünteti forgalmad. Ha elég körültekintő vagy, kampányod hatékonyságát azonban javíthatod ennek segítségével.

Néha egy is elég :)

Ha már kizártuk az irreleváns kereséseket, nézzük, hogyan tudod még jobban pontosítani célzásod. Az egyik nagyszerű lehetőség erre, hogy úgynevezett SKAG-kat (vagyis egyetlen kulcsszóval rendelkező hirdetéscsoportokat használsz). Ehhez hozzáadhatsz egyetlen, magasan konvertáló kulcsszót, így elősegítheted célközönséged szűkítését és kifinomultabb célzást érhetsz el, magasabb CTR elérése mellett.

Használd a hirdetésbővítményeket

A hirdetésbővítmények nagyban hozzájárulnak a hirdetések teljesítményének növeléséhez. Ahogy a hagyományos, szöveges hirdetések esetében is, segítenek kiemelni azokat és növelik annak relevanciáját, illetve minőségét, így a rangsorolásnál a Google ezt is figyelembe veszi a maximális CPC-ajánlat mellett. Ezért minél több helyen használsz hirdetésbővítményeket, annál több esélyed van a jobb helyen való megjelenésre.

Értékelések és vélemények - ezek emelnek ki téged

A vásárlói vélemények még mindig nagy potenciált jelentenek az értékesítésben. Fordítsd előnyödre - főleg, ha kisvállalkozóként kell versenyezned a nagyokkal szemben - és mutasd meg, milyen megbízható vagy! Az árak és szállítási feltételek mellett ez a tényező is meghatározó a felhasználók számára, amikor egy terméket meg szeretnének vásárolni. Ha jó minőségű szolgáltatást kínálsz egy termék mellé, segíted a gördülékeny vásárlást és ezért a kellemes élményért vevőid pozitív értékeléseket adnak vagy véleményt osztanak meg boltodról, kiemelkedhetsz a konkurenciáid közül és a már elégedett vásárlóid mellett új potenciális vevőkört is oda tudsz csábítani magadhoz.

Mobil vagy nem mobil. Ez itt a kérdés!

Az elhelyezések tekintetében minden hirdetési típusnál felmerül a mobilos megjelenítés kérdése. A Shopping-kampány esetében ugyanaz a helyzet, akárcsak általában a Google Ads-kampányok esetében. Tehát, a felhasználók többsége keresésre, információszerzésre használja mobilját, majd a folyamat következő lépcsőjeként áttér az asztali számítógépre vagy laptopra. Ez kifejezetten érvényes akkor, ha magasabb árkategóriában szereplő termékről van szó. Míg elképzelhető, hogy egy öltözékhez kiegészítőt vagy egy mozijegyet megvásárolnak mobilon keresztül is, addig nem valószínű, hogy egy hűtőt, kerti medencét vagy egy akár 100 000 Ft-nál is drágább kerékpárt erről az eszközről rendeljenek meg. Így a kampány teljesítményét figyelembe véve szükséges megvizsgálni az esetek többségében, hogy mennyire térül meg mobilos hirdetéseket alkalmazni.
Ha szeretnéd megszólítani a mobilon keresést végző felhasználókat és megismertetni velük terméked, akkor van egy nagyszerű hirdetési forma, amit kihasználhatsz. Ez pedig a Showcase. Az ilyen típusú hirdetések akkor jelennek meg, amikor egy felhasználó nem márkaspecifikus, hanem általános kulcsszavakra keres. Ilyenkor a keresési találatok fölött megjelenő képre kattintva katalógussá alakítja ezt át, ahol böngészhetnek a kapcsolódó termékek vagy az adott termékkategóriában szereplő tételek között. Mivel igen interaktív és vizuális formátumról van szó, így a felhasználók figyelmét könnyen felkeltheted vele és a látókörükbe kerülhetsz termékeiddel, márkaismertséged ezáltal növelve.

Alkalmazz kereskedői promóciókat

Ingyenes szállítást kínálsz? Van egy szezonális kuponkódod? Márkaspecifikus árengedményt adsz adott termékekre? Esetleg többszintű árengedményt alkalmazol? Akkor mutasd meg magad a felhasználóknak és hagyd, hogy lecsapjanak termékeidre! :) Így nem csak új ügyfeleket szerezhetsz, de a már meglévőket is ösztönözheted egy újabb vásárlásra.

Ha már a meglévő ügyfeleknél tartunk...

A remarketing segít abban, hogy konverziós költségeid alacsonyan tartsd vagy lecsökkentsd azáltal, hogy az oldalad korábbi látogatóit, illetve a korábban vásárlást végrehajtó felhasználókat célzod meg hirdetéseiddel. Ha a Google Ads hirdetésekben járatos vagy, ezt már réges-rég tudod. Azonban ezt az előnyt a Shopping-kampányok esetén is kihasználhatod. Miért írunk erről? Azért, mert a remarketing révén lehetőséged nyílik a hasonló közönségre történő célzásra. Ezek a felhasználók nagyobb eséllyel válnak vásárlóvá, mivel hasonló termékekre keresnek, vagy hasonlóan viselkednek, mint a remarketing listádban szereplők. Így, együttesen használva még jobban erősítheted kampányod, úgy, hogy közben költségeket spórolhatsz meg.

És itt még nincs vége... Következő cikkünkben belemélyedünk az ajánlattételi stratégiák bugyraiba, hogy végül pro Shopping-kampány beállításaid legyenek. ha még több információt szeretnél a témával kapcsolatban, vagy egyre jobban tetszik a Shopping-kampány használatának ötlete, de szakértő kezekre bíznád inkább a kampánykezelést, keress meg bennünket, mi szívesen leszünk partnereid ebben a témában!

 

0 hozzászólás
Összes mutatása

További olvasásra ajánljuk